Ogłoszenie nr: 115162 z dnia 18 września 2009 roku - Wolne stanowiska pracy w SC - Komenda Powiatowa Policji w Wysokiem Mazowieckiem

Biuletyn Informacji Publicznej

Wolne stanowiska pracy w SC

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Ogłoszenie nr: 115162 z dnia 18 września 2009 roku

na stanowisku inspektora do spraw bhp i ppoż oraz administracyjno-gospodarczych w Zespole Administracyjno-Gospodarczym Komendy Powiatowej Policji w Wysokiem Mazowieckiem

  • Ogłoszenie nr: 115162
  • Data ukazania się ogłoszenia: 18 września 2009 r.


 

Komenda Powiatowa Policji w Wysokiem Mazowieckiem

  • Komendant Powiatowy Policji
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • do spraw bhp i ppoż oraz administracyjno-gospodarczych
  • w Zespole Administracyjno-Gospodarczym
     

Wymiar etatu: 1

Miejsce wykonywania pracy:

  • Wysokie Mazowieckie
     

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • wykonywanie czynności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, zgodnie z przepisami w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy,
  • wykonywanie czynności w zakresie ochrony przeciwpożarowej i ewakuacji pracowników, zgodnie z przepisami o ochronie przeciwpożarowej,
  • prowadzenie dokumentacji dotyczacej gospodarki mieszkaniowej w tym należności z tytułu braku lokalu, dofinansowania do uzyskania lokalu przez policjanta,
  • prowadzenie dokumentacji dotyczącej gospodarki mandatowej w tym ewidencjonowanie mandatów karnych, sporządzanie sprawozdan,
  • realizacja zadań dotyczących zaopatrzenia Komendy w niezbędny sprzęt i materiały.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracyn i e z b ę d n e

 

  • wykształcenie: średnie technik bezpieczeństwa i higieny pracy
  • doświadczenie: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • prawo jazdy kat. B,
    • umiejętność obsługi komputera ,
    • znajomość przepisów z zakresu bhp i ppoż,

wymagania dodatkowe

  • szkolenie inspektorów ochrony przeciwpożarowej

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i uprawnienia

Termin składania dokumentów:

  • 28-09-2009

Miejsce składania dokumentów:

  • Komenda Powiatowa Policji
    Ludowa 13
    18-200 Wysokie Mazowieckie







  •  

Inne informacje:

  • Rozmowa wstępna z kandydatami zakwalifikowanymi odbędzie się:
    5 października 2009 roku godz. 11.00
    Komenda Powiatowa Policji
    w Wysokiem Mazowieckiem
    ul. Ludowa 13




  •  

Metryczka

Data publikacji 10.08.2009
Data modyfikacji 21.07.2020
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Wysokiem Mazowieckiem
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Beata Wdzieńkońska
Osoba udostępniająca informację:
Beata Wdzieńkońska Zespół Łączności i Informatyki
Osoba modyfikująca informację:
Beata Wdzieńkońska

Nawigacja

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody.
Rozumiem, zamknij okno.