Ogłoszenie nr: 115162 z dnia 18 września 2009 roku
na stanowisku inspektora do spraw bhp i ppoż oraz administracyjno-gospodarczych w Zespole Administracyjno-Gospodarczym Komendy Powiatowej Policji w Wysokiem Mazowieckiem
- Ogłoszenie nr: 115162
- Data ukazania się ogłoszenia: 18 września 2009 r.
Komenda Powiatowa Policji w Wysokiem Mazowieckiem
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw bhp i ppoż oraz administracyjno-gospodarczych
- w Zespole Administracyjno-Gospodarczym
Wymiar etatu: 1
Miejsce wykonywania pracy:
- Wysokie Mazowieckie
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- wykonywanie czynności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, zgodnie z przepisami w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy,
- wykonywanie czynności w zakresie ochrony przeciwpożarowej i ewakuacji pracowników, zgodnie z przepisami o ochronie przeciwpożarowej,
- prowadzenie dokumentacji dotyczacej gospodarki mieszkaniowej w tym należności z tytułu braku lokalu, dofinansowania do uzyskania lokalu przez policjanta,
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej gospodarki mandatowej w tym ewidencjonowanie mandatów karnych, sporządzanie sprawozdan,
- realizacja zadań dotyczących zaopatrzenia Komendy w niezbędny sprzęt i materiały.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyn i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie technik bezpieczeństwa i higieny pracy
- doświadczenie: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji
- pozostałe wymagania niezbędne:
- prawo jazdy kat. B,
- umiejętność obsługi komputera ,
- znajomość przepisów z zakresu bhp i ppoż,
wymagania dodatkowe
- szkolenie inspektorów ochrony przeciwpożarowej
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i uprawnienia
Termin składania dokumentów:
- 28-09-2009
Miejsce składania dokumentów:
- Komenda Powiatowa Policji
Ludowa 13
18-200 Wysokie Mazowieckie
Inne informacje:
- Rozmowa wstępna z kandydatami zakwalifikowanymi odbędzie się:
5 października 2009 roku godz. 11.00
Komenda Powiatowa Policji
w Wysokiem Mazowieckiem
ul. Ludowa 13