Deklaracja dostępności - Komenda Powiatowa Policji w Wysokiem Mazowieckiem

Biuletyn Informacji Publicznej

Deklaracja dostępności

Komenda Powiatowa Policji w Wysokiem Mazowieckiem zapewnia dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 roku o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej www.wysokie-mazowieckie.policja.gov.pl.

Data publikacji strony internetowej: 2009-02-03

Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2025-03-27

Data ostatniego przeglądu deklaracji dostępności strony internetowej: 2025-03-27

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 roku o dostępności cyfrowej stron internetowych podmiotów publicznych (Dz.U. z 2019 r.,poz.848) z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

  • Na stronie opublikowano dokumenty, które:
    • pochodzą z różnych źródeł;
    • są bardzo obszerne, a ich wytworzenie odbywało się w kilku komórkach organizacyjnych, co wpłynęło na ostateczny kształt, w tym treść dokumentu;
    • zostały opublikowane zgodnie z zasadami, które obowiązywały w innej instytucji;
    • nie można zmienić ich struktury;
    • zostały opublikowane, zanim ustawa o dostępności cyfrowej weszła w życie.
  • Nie wszystkie zdjęcia i grafiki mają prawidłowe opisy alternatywne, a tabele odpowiednio oznaczone nagłówki i tytuły. Szkolimy redaktorów naszego serwisu, ponieważ zależy nam na tym, aby umieli oni dodawać treści, które są zgodne ze standardami dostępności.
  • Ze względu na ograniczenia systemowe serwisu nie wszystkie elementy treści zostały oznaczone znacznikiem lang.
  • Nie wszystkie materiały filmowe, które zamieszczamy w naszym serwisie, mają napisy rozszerzone i audiodeskrypcję.
  • Na stronie internetowej znajdują się filmy, do których nie dodano napisów z uwagi na fakt, że zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.
  • Ze względu na ograniczenia techniczne aplikacje typu wirtualny spacer oraz system oceny treści nie są dostępne.

Oświadczenie sporządzono w dniu 2022-05-30 na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych. Nawigacja po głównym menu strony jest realizowana za pomocą klawiszy strzałek.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • W przypadku problemów z dostępnością cyfrową strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą do kontaktu jest młodszy aspirant Kinga Wlazło, numer telefonu +48 47 718 32 90,e-mail: kinga.wlazlo@wysokie-maz.bk.policja.gov.pl
  • Wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej na stronie Biuletyn Informacji Publicznej oraz żądania zapewnienia dostępności należy kierować do Pani Beaty Wdzieńkońskiej, numer telefonu +48 47 718 32 46,e-mail: beata.wdzienkonska@wysokie-maz.bk.policja.gov.pl
  • W przypadku potrzeby doprecyzowania informacji na temat dostępności informacyjno – komunikacyjnej, prosimy o kontakt. Osobą do kontaktu jest młodszy aspirant Kinga Wlazło, numer telefonu +48 47 718 32 90,e-mail: kinga.wlazlo@wysokie-maz.bk.policja.gov.pl
  • W przypadku potrzeby doprecyzowania informacji na temat dostępności architektonicznej, prosimy o kontakt. Osobą do kontaktu jest młodszy aspirant Kinga Wlazło, numer telefonu +48 47 718 32 90,e-mail: kinga.wlazlo@wysokie-maz.bk.policja.gov.pl
  • W przypadku potrzeby doprecyzowania wskazanych informacji na temat dostępności, prosimy o kontakt z koordynatorem do spraw dostępności w Komendzie Powiatowej Policji w Wysokiem Mazowieckiem. Osobą do kontaktu jest młodszy aspirant Kinga Wlazło, numer telefonu +48 47 718 32 90,e-mail: kinga.wlazlo@wysokie-maz.bk.policja.gov.pl

 

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodyskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób nawiązania kontaktu z osobą zgłaszającą żądanie. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu siedmiu dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż dwa miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich  Biuletyn Informacji Publicznej

Dostępność architektoniczna

Komenda Powiatowa Policji w Wysokiem Mazowieckiem
ulica Ludowa 13
18-200 Wysokie Mazowieckie

Siedziba Komendy Powiatowej Policji w Wysokiem Mazowieckiem, w której interesanci mogą załatwić sprawę, znajduje się przy ulicy Ludowej 13 w Wysokiem Mazowieckiem. Siedziba oznaczona jest tablicą informacyjną z napisem Policja umieszczoną na gmachu budynku, nad wejściem głównym. Przed komendą po jej prawej stronie znajduje się tablica pionowa, na której z obu stron jest umieszczony napis Policja Komenda Powiatowa Policji w Wysokiem Mazowieckiem. Napis ten widoczny jest dla osób poruszających się w obu kierunkach ulicą Ludową.

Wjazd do Komendy Powiatowej Policji w Wysokiem Mazowieckiem możliwy jest od ulicy Ludowej. Przed budynkiem znajduje się parking dla interesantów z wyznaczonym jednym miejscem postojowym dla osób z niepełnosprawnościami.

Drzwi wejściowe do budynku dostosowane są dla osób z niepełnosprawnością, w tym osób ze szczególnymi potrzebami. Na  drzwiach wejściowych po lewej stronie na wysokości klamki, zamontowany jest dzwonek przywoławczy oraz tabliczka informacyjna z napisem w alfabecie Braille’a dla osób z niepełnosprawnością, w tym osób poruszających się na wózku. Po wciśnięciu dzwonka przez osobę z niepełnosprawnością funkcjonariusz pełniący służbę na Stanowisku Kierowania pokieruje osobę do specjalnie dostosowanego pokoju, umiejscowionego na parterze, po prawej stronie od wejścia głównego.

W holu głównym po lewej stronie znajduje się stanowisko kierowania gdzie funkcjonariusze pełnią służbę odpowiedzialną między innymi za obsługę interesantów. Na szybie po lewej stronie znajduje się tabliczka informacyjna z oznaczeniem usługi tłumacza polskiego języka migowego.

Toaleta dla interesantów znajduje się na parterze budynku, po prawej stronie od wejścia. Toaleta jest dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Interesanci nie poruszają się samodzielnie po obiekcie. Odbierani są z poczekalni poruszają się po terenie obiektu w obecności policjanta lub pracownika Policji, czyli osoby wprowadzającej. Przejście z poczekalni do dalszej części obiektu zabezpieczone jest drzwiami, które są otwierane za pomocą osobowych kart dostępowych, przez które może przejść lub przejechać osoba ze szczególnymi potrzebami. Do dalszych części obiektu prowadzą tylko schody.

Interesanci mogą być obsłużeni w pokoju przyjęć interesantów, który znajduje się po prawej stronie od wejścia głównego. Dostęp do pokoju przyjęć interesantów jest dostosowany do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami.

Do budynku Komendy Powiatowej Policji w Wysokiem Mazowieckiem można wejść z psem asystującym oraz psem przewodnikiem.

W budynku nie ma windy, ani platformy przyschodowej.

W budynku nie ma pętli indukcyjnych.

W okolicy budynku nie ma urządzeń dźwiękowych naprowadzających osoby niewidome i słabowidzące.

W budynku są oznaczenia w alfabecie Braille’a:

  • tabliczka informacyjna z napisem dzwonek przywoławczy dla osób z niepełnosprawnością ruchową lub o ograniczonej mobilności, zamocowana jest na ścianie budynku, po lewej stronie, na wysokości klamki;

 

W pokoju przyjęć interesantów jest możliwość połączenia się online z tłumaczem polskiego języka migowego w dni robocze, od poniedziałku do piątku, od godziny 8 do godziny 20. Potrzebę skorzystania z tej usługi należy zgłosić bezpośrednio funkcjonariuszowi dyżurnemu.

Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 roku o języku migowym i innych środkach komunikowania się można skorzystać z bezpłatnej usługi tłumacza polskiego języka migowego. Opis dostępności do tej usługi znajduje się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Komendy Powiatowej Policji w Wysokiem Mazowieckiem, w dziale Język migowy.

Podmiot na wniosek osób ze szczególnymi potrzebami zapewni dostęp alternatywny.

Posterunek Policji w Sokołach

Posterunek Policji w Sokołach
ulica Nowy Świat 16
18-218 Sokoły

Siedziba posterunku oznaczona jest tablicą informacyjną, z podświetlanym napisem Policja, która znajduje się z prawej strony ulicy Nowy Świat. Nad wejściem do budynku znajduje się tablica informacyjna Posterunek Policji w Sokołach. Bezpośrednio przed wejściem znajduje się parking dla interesantów z wyznaczonym jednym miejscem postojowym dla osób z niepełnosprawnościami.

Z lewej strony drzwi wejściowych znajduje się dzwonek dla interesantów oraz domofon umożliwiający połączenie z dyżurnym Komendy Powiatowej Policji w Wysokiem Mazowieckiem. W wyjątkowych sytuacjach, osoby mające problemy z samodzielnym poruszaniem, mogą skontaktować się telefonicznie z dyżurnym jednostki na numer telefonu +48 47 71 832 12, aby ustalić odpowiedni do potrzeb danej osoby sposób kontaktu.

Poczekalnia dla interesantów znajduje się w holu głównym. Toaleta dla interesantów znajduje się w holu głównym po prawej stronie. Toaleta jest dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. 

Interesanci nie poruszają się samodzielnie po obiekcie. Interesanci odbierani są z poczekalni i poruszają się po terenie jednostki w obecności funkcjonariusza Policji lub pracownika, czyli osoby wprowadzającej. Przejście z poczekalni do dalszej części obiektu zabezpieczone jest drzwiami, które są otwierane za pomocą osobowych kart dostępowych, przez które może przejść lub przejechać osoba ze szczególnymi potrzebami.

Policjanci nie posiadają przeszkolenia w zakresie języka migowego.

Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

W budynku nie ma pętli indukcyjnych.

W okolicy budynku nie ma urządzeń dźwiękowych naprowadzających osoby niewidome i słabowidzące.

W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille’a:

Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 roku o języku migowym i innych środkach komunikowania się można skorzystać z bezpłatnej usługi tłumacza polskiego języka migowego. Opis dostępności do tej usługi znajduje się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Komendy Powiatowej Policji w Wysokiem Mazowieckiem, w dziale Język migowy.

Podmiot na wniosek osób ze szczególnymi potrzebami zapewni dostęp alternatywny.

 

  • Punkt Przyjęć Interesantów w Kuleszach Kościelnych

ulica Główna 6

18-208 Kulesze Kościelne

 

Punkt Przyjęć Interesantów w Kuleszach Kościelnych znajduje się w budynku Urzędu Gminy Kulesze Kościelne. Do budynku prowadzi 1 wejście od ul. Głównej. Do wejścia prowadzą schody wraz z  podjazdem dla wózków inwalidzkich. Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące. Wejście nie jest  zabezpieczone bramkami. W budynku nie ma windy. Dla osób na wózkach dostępne są korytarze i pomieszczenia na parterze. W budynku nie ma toalety dostosowanej dla osób niepełnosprawnych. Przed budynkiem wyznaczono 1 miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W budynku nie ma pętli indukcyjnych. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille’a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.

 

  • Punkt Przyjęć Interesantów w Kobylinie Borzymy

ulica Główna 11

18-204 Kobylin-Borzymy

 

Punkt Przyjęć Interesantów w Kobylinie Borzymy znajduje się w budynku Urzędu Gminy Kobylin Borzymy. Do budynku urzędu prowadzi 1 wejście. Do wejścia głównego prowadzą schody. Brak jest podjazdu dla osób niepełnosprawnych. W budynku nie ma windy. Osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich powinny skorzystać z dzwonka. Po uruchomieniu sygnału zostanie wezwany pracownik sekretariatu. W budynku nie ma toalety przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych. Na parkingu znajdującym się za budynkiem urzędu Gminy wyznaczono 1 miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W urzędzie nie ma pętli indukcyjnych. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille’a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących. W urzędzie osoby niepełnosprawne nie mogą skorzystać z pomocy tłumacza języka migowego lub tłumacza - przewodnika.

 

Posterunek Policji w Czyżewie

Posterunek Policji w Czyżewie
ulica Polna 5B
18-220 Czyżew

Siedziba posterunku znajduje się bezpośrednio przy ulicy Polna. Nad wejściem do budynku znajduje się tablica informacyjna Posterunek Policji w Czyżewie. Bezpośrednio przed wejściem znajduje się parking dla interesantów z wyznaczonym jednym miejscem postojowym dla osób z niepełnosprawnościami.

W wyjątkowych sytuacjach, osoby mające problemy z samodzielnym poruszaniem, mogą skontaktować się telefonicznie z dyżurnym jednostki pod numerem telefonu +48 47 7183 212, aby ustalić odpowiedni do potrzeb danej osoby sposób kontaktu.

 

Do wejścia głównego prowadzą schody, przy których są z obu stron poręcze lecz nie ma pochylni dla osób ze szczególnymi potrzebami.

 

Poczekalnia dla interesantów znajduje się w holu głównym. Toaleta dla interesantów znajduje po prawej stronie w pokoju przyjęć interesantów. Toaleta nie jest dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. 

 

Interesanci nie poruszają się samodzielnie po obiekcie. Odbierani są z poczekalni i poruszają się po budynku w obecności funkcjonariusza Policji.

 

Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

 

W budynku nie ma pętli indukcyjnych.

 

W okolicy budynku nie ma urządzeń dźwiękowych naprowadzających osoby niewidome i słabowidzące.

W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille’a:

 

Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 roku o języku migowym i innych środkach komunikowania się można skorzystać z bezpłatnej usługi tłumacza polskiego języka migowego. Opis dostępności do tej usługi znajduje się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Komendy Powiatowej Policji w Wysokiem Mazowieckiem, w dziale Język migowy.

Podmiot na wniosek osób ze szczególnymi potrzebami zapewni dostęp alternatywny.

Posterunek Policji w Ciechanowcu

Posterunek Policji w Ciechanowcu
ulica Mickiewicza 34
18-230 Ciechanowiec

Siedziba posterunku oznaczona jest tablicą informacyjną, z napisem Policja, która znajduje przy ulicy Mickiewicza. Z prawej strony wejścia do budynku znajduje się tablica informacyjna Posterunek Policji w Ciechanowcu. Bezpośrednio przed wejściem znajduje się parking dla interesantów bez wyznaczonego miejsca postojowego dla osób z niepełnosprawnościami.

W wyjątkowych sytuacjach, osoby mające problemy z samodzielnym poruszaniem, mogą skontaktować się telefonicznie z dyżurnym jednostki pod numerem telefonu +48 47 71832 12, aby ustalić odpowiedni do potrzeb danej osoby sposób kontaktu.

 

Do wejścia głównego prowadzą schody, przy których są z obu stron poręcze lecz nie ma pochylni dla osób ze szczególnymi potrzebami.

 

Poczekalnia dla interesantów znajduje się w holu głównym. Toaleta dla interesantów znajduje po prawej stronie w pokoju przyjęć interesantów. Toaleta nie jest dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. 

 

Interesanci nie poruszają się samodzielnie po obiekcie. Odbierani są z poczekalni i poruszają się po budynku w obecności funkcjonariusza Policji.

 

Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

 

W budynku nie ma pętli indukcyjnych.

 

W okolicy budynku nie ma urządzeń dźwiękowych naprowadzających osoby niewidome i słabowidzące.

 

W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille’a:

Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 roku o języku migowym i innych środkach komunikowania się można skorzystać z bezpłatnej usługi tłumacza polskiego języka migowego. Opis dostępności do tej usługi znajduje się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Komendy Powiatowej Policji w Wysokiem Mazowieckiem, w dziale Język migowy.

Podmiot na wniosek osób ze szczególnymi potrzebami zapewni dostęp alternatywny.

 

  • Punkt Przyjęć Interesantów w Klukowie

ulica Mazowiecka 14

18-214 Klukowo

 

Punkt Przyjęć Interesantów w Klukowie znajduje się w Urzędzie Gminy Klukowo. Do budynku prowadzi jedno wejście od ul. Mazowieckiej. Do wejścia prowadzą schody wraz z podjazdem dla wózków inwalidzkich. Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące. Wejście nie jest zabezpieczone bramkami. W budynku nie ma windy. Dla osób na wózkach dostępne są korytarze i pomieszczenia na parterze. W budynku jest toaleta dostosowana dla osób niepełnosprawnych. Przed budynkiem wyznaczono jedno miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W budynku znajdują się dotykowe pasy ostrzegawcze przed schodami klatki schodowej oraz kontrastowe oznaczenie stopni. W budynku pomieszczenia są oznakowane tabliczkami przydrzwiowymi z wypukłym oznaczeniem numeru pokoju, opisem w alfabecie Braille'a i kodem QR. W budynku jest duża tablica informacyjno-nawigacyjna, oznaczenia za pomocą piktogramów na głównych drzwiach wejściowych i innych pomieszczeniach, tyflomapa pomieszczeń urzędu oraz dzwonek przywołujący do tyflomapy.

Posterunek Policji w Szepietowie

Posterunek Policji w Szepietowie
ulica Henryka Sienkiewicza 50
18-210 Szepietowo

Siedziba posterunku znajduje się bezpośrednio przy ulicy Henryka Sienkiewicza. Nad wejściem do budynku po prawej stronie znajduje się tablica informacyjna Posterunek Policji w Szepietowie. Bezpośrednio przed wejściem znajduje się parking dla interesantów z wyznaczonym jednym miejscem postojowym dla osób z niepełnosprawnościami.

W wyjątkowych sytuacjach, osoby mające problemy z samodzielnym poruszaniem, mogą skontaktować się telefonicznie z dyżurnym jednostki pod numerem telefonu +48 47 71832 12, aby ustalić odpowiedni do potrzeb danej osoby sposób kontaktu.

 

Do wejścia głównego prowadzą schody, przy których są z obu stron poręcze lecz nie ma pochylni dla osób ze szczególnymi potrzebami.

 

Poczekalnia dla interesantów znajduje się w holu głównym. Toaleta dla interesantów znajduje po prawej stronie w pokoju przyjęć interesantów. Toaleta nie jest dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. 

 

Interesanci nie poruszają się samodzielnie po obiekcie. Odbierani są z poczekalni i poruszają się po budynku w obecności funkcjonariusza Policji.

 

Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

 

W budynku nie ma pętli indukcyjnych.

 

W okolicy budynku nie ma urządzeń dźwiękowych naprowadzających osoby niewidome i słabowidzące.

W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille’a:

 

Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 roku o języku migowym i innych środkach komunikowania się można skorzystać z bezpłatnej usługi tłumacza polskiego języka migowego. Opis dostępności do tej usługi znajduje się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Komendy Powiatowej Policji w Wysokiem Mazowieckiem, w dziale Język migowy.

Podmiot na wniosek osób ze szczególnymi potrzebami zapewni dostęp alternatywny.

 

  • Punkt Przyjęć Interesantów w Nowych Piekutach

ulica Główna 23A

18-212 Nowe Piekuty

 

Punkt Przyjęć Interesantów w Nowych Piekutach znajduje się w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Nowych Piekutach. Wejście główne do budynku Ośrodka Pomocy Społecznej znajduje się od strony ulicy Głównej. Do wejścia prowadzą schody oraz podjazd dla osób niepełnosprawnych. Ośrodek Pomocy Społecznej znajduje się na parterze budynku. Przed budynkiem wyznaczono 1 miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych. Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące. W budynku na parterze znajduje się toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych. Do OPS i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W OPS nie ma pętli indukcyjnych, nie ma oznaczeń w alfabecie Braille’a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.

 
 

Pliki do pobrania

Metryczka

Data publikacji : 30.08.2023
Data modyfikacji : 31.03.2025
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Wysokiem Mazowieckiem
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Kinga Wlazło
Osoba udostępniająca informację:
Beata Wdzieńkońska Wydział Kryminalny KPP w Wysokiem Mazowieckiem
Osoba modyfikująca informację:
Beata Wdzieńkońska

Nawigacja

do góry